Pasionată de croșetat și de cusut, am considerat că pensionară fiind, voi avea timp suficient să mă dedic hobby-ului meu și să profit totodată de rotunjirea veniturilor mele prin vânzarea goblenurilor pe care le fac cu mare drag și dăruire.Vând goblenuri cusute în ramă, sau pot lucra și pe comandă, în funcție de solicitările și pretențiile potențialilor clienți. Prețurile afișate în moneda euro reprezintă prețul goblenului, fără ramă și taxe poștale. La fel și mărimea afișată se referă numai la goblen, fără ramă. În cazul în care doriți să cumpărați un produs de la mine, vă rog să mai calculați pe lângă prețul afișat aproximativ încă 10 euro pe ramă plus taxe poștale. Numarul meu de telefon este: 0744-644362 iar adresa mea de mail este: arigoblen@gmail.com

duminică, 30 ianuarie 2011

Cal în peisaj de iarnă (328) - 20x25 cm - 9 pct./cm - 500 Euro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu